Igra je pojem, ki ga povezujemo zgolj z otroštvom. Vendar pa je še kako primerna za motivacijo, učenje in tudi sprejemanje učnega procesa. Le kdo bi se branil zabavnega učenja z igro? Z učenjem z igro, ki vključuje nagrade, tekmovalnost in predvsem sodelovanje, se ukvarja igrifikacija, s katero se je spoznavala tudi naša sodelavka Erika Poljanšek.
V okviru programa Erasmus+ se je med 1. in 8. oktobrom v Litvi udeležila izobraževanja “Dungeons and Librarians: the Quest for Gamified Reading Promotion II”. Na izobraževanju je spoznala ključne sestavine teorije igrifikacije in dobre prakse, primerne za dejavnosti spodbujanja branja. Spoznala je raznolikost uporabe igrifikacije v knjižničnem okolju, namenjenem mladim. Cilj projekta je bil knjižničarjem, ki delajo z mladimi in drugimi starostnimi skupinami, zagotoviti potrebno teorijo in prakso igrifikacije za dejavnosti spodbujanja branja, dogodkov in razvojev projektov.
Več o igrifikaciji: https://epale.ec.europa.eu/sl/blog/cudezna-dezela-izobrazevanja-igre-igrifikacija
Prepričani smo, da bomo novo znanje prav kmalu lahko tudi uporabili.